12 November 2008

Selamanya, kini dan dulu~

amin~ (baru abis bce doa mayu)

itu die ceramah yang telah disampaikan oleh orang paling berpengalaman di rumah kecoakopro, mrnaufal yg sungguh menusuk kalbu sesiapa sahaja yang membacanye baik ortu,balita mahupun batita..

tanpa diketahui niat sebenar beliau mengepost, sama ada utk menginsafkan ahli2 umah yg lain atau menggalakkan lagi saling bahan membahan,penulis post 'profil mayu' mula terasa bahangnye..

beliau yg kini disamakan dgn penulis blog penuh kontroversi,raja petra mula menerima ancaman2 dari kelab peminat mayu dari setiap pelusuk dunia..antara ancaman2 yg diterima adalah:

1) ketika meminta permisi utk lalu, leley (bukan ikan keli ye) memberi cadangan agar ajk bahan2 blog kecoakopro meletak jawatan secara total setelah mmbce blog yg ditulis disertai dgn gelak yg penuh dgn kekejaman...
sumber : persidangan rumah kecoakopro

2) anak ibu (bukan nama sebenar) dengan penuh kejam lagi mencadangkan agar ajk bahan2 blog kecoakopro membunuh diri mggunakan stail samurai jepun secara terus agar tidak lagi dapat menimbulkan perbalahan di antara peminat2 blog kecaokopro..
sumber : persidangan kecoakopro gak

contoh2 tersebut telah memaksa ajk bahan2 kecoakopro.blogspot untuk mengambil inisiatif dan menggunakan falasi2 yg ada utk menimbangkan sama ada akan menyerahkan posisi penuh kontroversi itu kepada org lain..tetapi beliau merasa serba salah sama ada untuk meletakkan jawatan atau tidak...

apa kata anda?

hantarkan ON KECOA, jarak, dan diikuti YA sebagai tanda sokongan perletakkan jawatan atau TIDAK sebagai tanda tidak setuju dan hantarkan ke persidangan rumah kecoakopro..

*tertakluk kepada syarat2 dan peraturan..
*setiap msg dicaj 100rupiah
*keputusan akan diumumkan oleh mohdapai(pengerusi blog) pada waktu yg sesuai..


-majulah kecoakopro utk ukrida-

No comments: