19 October 2016

Poster

Kehadapan rakan2 yang aku cintai, walaupun sudah 8 tahun berlalu, perasaan bersalah tu tak pernah hilang dari lubuk hati yang terdalam. Semakin aku cuba melupakan, semakin kuat perasaan bersalah tu aku rasakan. Aku harap dengan detik2 yang berlalu pergi, dapatlah kiranya memori ini perlahan lahan terhakis, berlalu pergi seiring dengan masa. Tapi jangkaan aku salah.



Dengan ini aku ingin memohon maaf atas kegagalan gambar ni. Aku tau korang nak pose feeling2 gambar poster band rock kapak. Muka serius macam tengah fikir masa depan. Tapi aku tak sengaja senyum. Entah apa perkara lawak yang aku nampak tapi betul, aku tak sengaja. Tiada niat di dalam hati nak spoilkan gambar ni. Serius.



P/s : Aku harap satu hari nanti aku sempat recreate pose ni walaupun part perut tu dah tak boleh nak recreate dah.

No comments: