30 April 2011

kartun and us.

sume bende yg nmpk x logik je kat dunia ni leh jadi logik kat dlm kartun.
sbb tuh kitorg suka sgt tgk kartun.
kartun adalah segalanya bagi kami.

agak2.kalo kitorg la jadi kartun,
siapa watak yg paling sesuai dgn kitorg?
aku rasa la....


MAYU a.k.a. HOMER SIMPSON

kartun : The Simpson
Abah sgt suka mkn donat tapi kulit die xde la warna kuning.abah jugak xde la kelihatan bodoh piang mcm homer simpson sbb abah tampak genius.walaupun abah nampak mcm tak amek kesah je kat ape2 kecuali awek die, tapi jauh di dalam lubuk hati die aku taw die syg sgt kat kitorg mcm anak2 die sndiri.sebijik mcm homer simpson.


WAHIDI a.k.a. FLINT LOCKWOOD

kartun : Cloudy with a chance of meatballs
sbnrnye xde mende sgt pon yg sama dgn wahidi nih.rambut je nampak sebijik sbb bersepah sepah.yg lain x same pon.kalo flint lockwood dah bosan mkn ikan sardin kat tempat die tggal, wahidi lak dah bosan mkn pecel lele kat jakarta nih.x lama lagi msti die try wat satu alat yg buleh klua mknn banyak mcm yg flint lockwood buat.


SAER a.k.a. NOODLE
kartun : band gorillaz.
noodle nih pompuan sbnrnye.tapi sbb muka die sgt cina, tmbah rambut cenggitu pulak lagik aku rasa dah mcm tgk saer pulak.tapi saer xreti lak men gitar mcm noodle.kalo x leh layan feel good inc ke, clint eastwood ke kat umah kecoakopro ni.


TOMTOM a.k.a. GARFIELD
kartun : garfield
pemalas.suka makan je.lpas tu berak.gerak malas.taw gerakkan ekor je.kucing lain sume keja tikus tapi tomtom keja tikus pon malas.ntah2 tikus yg keja tomtom.kesian abah kena jaga tomtom yg pemalas.sama je mcm garfield.


TOCET a.k.a. DEXTER
kartun : dexter laboratory
HAHAHAHHAH.aku nk ckp dexter ni genius je.mcm tocet jugak.tocet genius wooo.ntah2 die ade lab rahsia kat bawah umah ni.pintu masuk kat bawah sinki.sape taw kan?rakan2 die sume ramai x lulus pun die rilek je lulus dgn markah yang mantap.siriyes benda ni xde kena mengena dgn ketinggian.jahat siot korg ckp tinggi diorg sama.HAHAHHHAHAHA.





sori dow cet.
aku bosan sgt.
tgk blog ni sunyi sepi je.
maafkan aku cet dari hujung rambut smpai hujung kaki.
ampunkan aku ceeettt..hahahaha.

1 comment:

Tocet said...

aku sumpah ko jd ketam batu..haha