16 July 2010

wajah2 kecoakopro : syapik

Segmen wajah2 kecoakopro dimulakan dgn ahli kecoakopro yg paling hensem dan memiliki pakej yg lengkap iaitu syapik.

fakta2 ttg kehenseman syapik :

1. walaopon die hensem, tapi die dah x single dah.

2. die hensem sket je dari abah kitorg.sket je.sket sangat.

3. dipercayai syapik mmpunyai genetik hensem yg diturunkan dari nenek moyang beliau, bukan melalui pembedahan plastik atau mekap yg tebal.

Setelah dikaji, selebriti2 yg rupa mcm syapik adalah :



1. ayumi hamasaki tuh...dah la comel, kiut miut2 pulak tuh.

2. tom welling adalah pelakon utama smallville.ini brmakna, muka syapik sbnrnye ade iras2 mcm superman.

3. jericho rosales bukan pelakon filipina tuh ke?

tuh je yg aku taw, yg lain sume aku xknal.hahah.sori ye pembace2 sekalian~ :D





p/s : sape yg agak2 berani nak ngorat syapik, sile la ye...

4 comments:

Nasheev MI said...

hahaha. ayumi masuki! pingin makukin? pake sutra dulu dong

Tira Amir said...

muke yang lain2 tak tarok? hahahha

Tocet said...

yg laen xperlu pon xpe..die taruk yg pling ensem je dah...dlm kes nih..sapik ar..haha

asmarina said...

tom welling sgt tidak kurus mcm sapik.. nape ley same ni..